Vásárlási feltételek

Vásárolni csak regisztrált látogatóknak lehet.Csak a legszükségesebb adatokat kérjük el : Név, email cím, szállítási cím, számlázási cím és egy jelszó. Ezeket az adatokat a rendszer megőrzi, újabb vásárláskor csak be kell jelentkeznie.
A rendelés elküldésével Ön igazolja, hogy elolvasta és elfogadja vásárlási feltételeinket.

Első lépés a termék kiválasztása, kosárba helyezése. A kosár megtekintés gombra kattintva ellenőrizheti a termékeket, árukat, szállítási költséget. Ha kell, itt javíthat , törölhet, új terméket helyezhet el.
Amennyiben mindent rendben talál, a következő lépés a rendelés elküldése, a pénztár gombra kattintva. Itt kiválaszthatja az Önnek megfelelő szállítási és fizetési módot.Amennyiben postán maradó kézbesítést választja, kérjük a Posta pontos címét  és számát feltüntetni.
A megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk emailben. A levélben található telefonszámon egyeztethet a szállítás időpontjáról.

Szállítás MPL-lel, a Posta logisztikai üzletágával

Webáruházunkban leadott megrendeléseket csomagküldéssel juttatjuk el Önhöz az MPL futárszolgálat segítségével. Megrendeléseit kérheti akár a legközelebbi Postára vagy 125 MOL PostaPontra.

A  Posta Pontok listáját az alábbi linken érheti el:

Postán maradó és Postahelyi PostaPontok

Mol PostaPontok

A megrendelt termékeket hullám-kartondoboz(ok)ba vagy buborékos borítékba csomagoljuk, azokat dolgozóink lezárják és átadják a futárszolgálatnak.

Megrendelések szállítása MPL-lel:

– megrendelésének visszaigazolását követő munkanapon történő kézbesítés időgaranciával*

– kétszeri sikertelen házhoz szállítási próbálkozást követően a legközelebbi Postán való átvételi lehetőség 5 naptári napig (kizárólag Postán, értesítést az MPL ad)

– online csomagkövetés


Fizetés módjai:  

  • Utánvétel:  a termék átvételekor személyesen a futárnak/postásnak kell fizetni
  • Banki átutalással: előre banki átutalással a pénz beérkezését követő nap azonnal postázzuk a terméket.
  • Bankszámlaszámunk:

10400786 -50504855- 56541010

Szállítási információk:

  • Házhoz szállítás átutalással: 1.344 Ft
  • Postán maradó utánvéttel: 1.498 Ft
  • Házhoz szállítás utánvéttel: 1.725 Ft
  • Postán maradó átutalással: 1.117 Ft
  • Személyes átvétel: 0 Ft
  • PostPont átvétel: 1498 Ft
  • 15.000 Ft felett INGYENES házhoz szállítás

 

 Fontos információk:

Munkanapokon, munkaidőben, az internetes oldalon leadott megrendeléseket – lehetőség szerint – a következő munkanapon, de legkésőbb a megrendelést követő második munkanapon teljesítjük. Ez alól kivételt képez, ha egy megrendelt termék a szállítóktól nem beszerezhető vagy hiánycikkről van szó. Amennyiben online patikánk az előző pontban megjelölt időpontig nem tudja teljesíteni a megrendelést, úgy erről elektronikus levélben értesíti a megrendelőt.

 

*Időgarancia: Az MPL szerződésben vállalja patikánk felé, hogy a csomagok patikánktól történő átvételét követő munkanapon azt kézbesíti a címzettnek, vagy eljuttatja a Vásárló által kijelölt helyre.

 

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.

Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra.

Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

 

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Termék visszavétele

Csak eredeti , hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában, sértelen csomagolásban vesszük vissza a terméket.

Megrendelés utólagos módositása

A későbbi félreértések elkerülése érdekében utólagos módosítást csak írott formában, emailben vagy faxon fogadhatunk el.